Friday, February 1, 2013

MAT SABU TAK BERTANDING???????

Kenyataan Mat Sabu El Khalwati yang dia tak akan bertanding pada PRU 13, satu yang buat aku terkejut.....kerana seorang yang telah berjaya menumbangkan Nasaruddin Mat Isa dan orang yang selalu membuat FAKTUA sendiri, kini membuat pengakuan yang dia tak bertanding...........persoalan aku????

Apakah Mat Sabu EK.....sebenarnya digunakan oleh puak Anuar Ibrahin AJ.....supaya menumbangkan gulungan alim Ulamak dalam Pas dan digantikan dengan kumpulan AL MUNAFIKUN..... sama dengan AIAJ..........hingga kini aku perhatikan yang HADI AWANG pun sudah tergulung dalam apa yang di katakan  didalam AiQuran............"orang yang mempamerkan kealiman tetapi sebenarnya bersikap MUNAFIKUN"

Sebenarnya didalam Pas ramai orang alim dan bertaraf Ulamak tetapi.........mulut mereka telah digam oleh parti itu sendiri. Satu masa dulu Al Fathil Datuk Haron Din.........menjelajah keseluruh Negaran dengan mengatakan yang beliau telah di gam oleh RTM......tahun 90han.........Ustaz jangan tak mengaku pulak, tetapi hari ini..........mengapakah ustaz tak bercakap yang terang dan jelas seperti yang telah dilakukan dulu....apakah sebenarnya Ustaz sudah digam atau.......aku harap tidak bersekongkol....dengan mereka-mereka yang mempergunakan Agama untuk objektif politik...........begitu juga dengan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man..................apa sudah jadi????????????

Mat Sabu memang tak layak nak buat FATWA.........sebab itu aku katakan apa yang Mat SabuEK kata sebagai FAKTUA..........tunggulah Mat Sabu disaat kamu dipanggil menghadap Rabbul Jalil....... dimanakah kamu akan sembunyikan apa yang telah kamu lakukan...........fikirkan semasa Matahari masih terbit dari Barat!!!!!!!!!!!

Aku juga menyeru kepada semua mereka yang faham ajaran Agama....dan masih bersekongkol dengan orang-orang yang memusnahkan Agama Islam.........termasuk Ustaz Haron Din, Tuan Ibrahim Tuan Man dan lain-lain.........supaya berfikir dan carilah jalan yang benar, kerana dihari yang dipanggila YAUMUL HISAB .....nanti ramai orang yang akan menuntut..........setiap kita aan diadili dan dibacakan sepenuhnya amalan kita.............fikirkan!!!!!!!!!!

Patah sayap aku terbang jua

No comments:

Post a Comment