Monday, August 10, 2009

Aku melihat PR begitu ghairah menganjurkan program politik mereka di merata kampung dan daerah di N9, tapi Mad Hassan confident habis, langsung buat tak nampak. Ashyik dengan agenda sendiri, bila nak melawat poster mesti besar, bendera mesti banyak, punggah orang dari merata tempat biar nampak gah dan kontrak mengatur semua bagi kat anak buah, dah tu belolah samseng 7kerat.
Aku dengar masa mesyuarat tak boleh kena tegur, samseng 7kerat pun bertindak, ingat nanti bila orang lain bertindak jangan nak panggil Polis pulak. Kalau awak dah ajar guna hukum rimbo, bilo berlaku kat awak jangan salahkan orang.
Aku bukan suka nak coret begini, tapi telefon aku naik habis betri hari ini doh orang marahkan apa yang terjadi pada mesyuarat Rombau. Dari apa yang aku terima nampaknya orang N9 dah sampai tahap meluat kat Mad Hassan dan puaknya, jadi aku rasa dan gaya yang berlaku sekarang orang bukan bonci kat parti tapi meluat kat Mad Hassan.
Dula abang dio tak dapet jadi calon terus sokong DAP, bila adek jadi MB konon nya dah lama berjuang dalam parti - poilah.
Kepada semua, analisa aku inilah keluarga dan puak yang ada potensi menjadi perosak parti dari dalam> Cakap tak serupa bikin.
Orang Negritos (N9), ingat kalau nak protes - protes boto-boto, bukan cakap kat telefon aku aje, nanti mesyuarat agong bawak spanduk bosar-bosar luahkan raso hati kat PWTC, janganlah kat aku saja.
Pikirlah sendiri, ado tolo
Patah sayap aku terbang jua.

No comments:

Post a Comment