Wednesday, August 12, 2009

KORBAN PENGKHIANAT BANGSA

Aku mendapat tahu yang beberapa pihak perisikan luar negara terutama CIA amat berminat untuk menguasai kumpulan pemimpin negara kita. Dalam operasi CIA yang di jalankan sekitar awal 90han, melalui atau kerjasama dengan sebuah badan perisikan sebuah negara jiran mereka (CIA) telah berjaya menembusi benteng keegoan seorang bekas menteri dalam negara kita. Beliau telah di agong-agongkan dengan promosi yang begitu hebat hingga beliau dilantik ke satu jawatan terkanan didalam sebuah pertubuhan kewangan antarabangsa.
Namun aktiviti CIA ini dapat di hidu oleh badan-badan risikan negara kita yang memang terkenal cekap dalam menjalankan pengintipan. Bekas menteri ini dalam satu mesyuarat besar ada mencuba untuk mengemukakan usul undi tidak percaya kepada pemimpin negara waktu itu, tetapi kecekapan pasukan kita semuanya diubah semasa beliau memberikan isyarat dalam mesyuarat itu. Nyata sekali pada masa itu beliau amat terkejut lantas beliau memusuhi badan-badan perisikan yang ada di Negara kita.
Dalam beberapa kes yang tersiar beliau selalu sahaja menyalahkan pihak Polis dan lain-lain pihak yang beliau katakan sebagai "anjing kerajaan" sedangkan semasa beliau menjadi menteri beliau selalu di nasihatkan yang ancaman perisikan asing yang sentiasa sahaja cuba menguasai beliau dan jangkaan kita tidak meleset apabila semua pergerakan beliau di ikuti oleh ejen-ejen CIA.
Walaupun pada masa ini beliau masih diagongkan oleh penyokong beliau, aku masih yakin yang beliau sebenarnya masih di remoutekan oleh CIA, beliau akan di berikan indirect protection oleh CIA, maka aku ingin mengatakan orang seperti ini sememangnya layak di klasifikasikan sebagai "PENGKHIANAT BANGSA".
Aku telah menjalankan amanah aku demi untuk Negara tercinta ini aku dedahkan secara sedikit demi sedikit dan aku harap rakan di luar dapat menilai sendiri apa yang sedang berlaku. Aku ingin sarankan "the survival of Malays" hendaklah kita utamakan bukan untuk menjatuhkan sesama sendiri.
Aku merasa amat malu dan confuse dengan ststement oleh Tok Guru atas perkara menghina Islam, selama ini aku recpect Tok Guru amat sangat, malah semasa aku berjumpa beliau aku sanggup cium tangan tanda hormat, tidak aku buat kepada pemimpin lain kecuali kedua ibubapa aku sahaja, tetapi dengan kenyataan Tok Guru berkaitan perkara di atas aku mula tarik hand brake. Aku bimbang dengan perubahan beliau, dulu beliau kata undi UMNO masuk neraka sebab Umno berkerjasama dengan MCA dan MIC, tapi bagimana dengan beliau sekarang hingga menghalalkan orang bukan Islam sewenang-wenangnya mentafsirkan ayat Quran.
Aku tidak sehebat Tok Guru, tapi guru-guru aku tidak kurang hebat ilmunya, jadi aku ingin Tok Guru tafsirkan terjemahaan ayat dalam surah As-syajadah "Adakah kamu fikir sama orang yang beriman dengan orang yang FASIK, tidak mereka tidak serupa" aku harap ada mereka yang dapat memberikan aku sedikit gambaran supaya Ummah tidak tersesat kerana dek politik.
Janganlah sampai aku juga menilaikan Tok Guru dah di kuasai oleh kumpulan perisikan asing.
Fikirlah sendiri.
Patah sayap aku terbang jua.

No comments:

Post a Comment