Wednesday, August 26, 2009

USAHAWAN PENGKHIANAT BANGSA

Aku mengikuti inkues kematian Teoh Beng Hock dengan harapan aku akan mendapat gambaran yang lebih jelas di atas sebab kematian mendiang. Bukan kerana aku menyebelahi mana-mana pihak tetapi kerana aku dari awal lagi mempunyai tanggapan kemungkinan besar si mati tertekan dan mengambil tindakan membunuh diri.
Dari perkembangan inkues yang aku ikut melalui dada akhbar, aku dapati seorang peguam yang sedang mencari populariti menggunakan cara interrogation dalam inkues ini dan aku rasa cara yang di pamerkan oleh peguam tersebut seakan untuk memaksa saksi menurut apa yang dia lakarkan dalam senario beliau sendiri. Itu aku tidak peduli kerana memang kerja peguam selalu nya benda yang betul di salahkan dan orang yang salah di buat nya nampak tidak salah, kan kerja mereka nak confusekan hakim - janji bayaran mereka di jelaskan. Maka keluarlah surat misteri di saat-saat akhir.............. itu lu punya kerja.
Yang menjadikan aku terkejut apabila terdapat maklumat yang di dedahkan oleh SPRM di mana beberapa syarikat kelas F Bumiputra yang di pergunakan untuk menipu kerajaan sedangkan mereka tahu perbuatan itu salah. Aku harap SPRM akan segera mengambil tindakan kepada pengkhianat-pengkhianat bangsa ini dan membawa mereka ke muka pengadilan.
Ini lah yang aku katakan bangsatnya segelintir ANAK BANGSA AKU, yang sanggup menjadi dalang dan boneka. Dalam marah aku, aku terbayang mereka pengkhianat ini turut mengikut jejak langkah kepimpinan yang ditunjukkan oleh pemimpin yang mereka sanjung yang sering menunjukan kesalahan orang lain dan sanggup bersekongkol dengan penentang program kemajuan MELAYU.
Nah! anak BANGSAKU, bangun dengan segera, jangan jadi pengkhianat bangsa, bersatu membantu memajukan bangsa kita yang sering di perlekehkan dan di katakan sebagai malas dan tidak pintar. Aku seringkali berkerjasama dengan banyak institusi pengajian tinggi, aku dapati ramai anak BANGSA ku yang pintar dan berkedudukan, mari kita bangun bersama membantu BANGSA kita dan kita PULAUKAN mereka yang menjadi PENGKHIANAT BANGSA.
Kepada mereka yang selama ini telah menjadi barua dan boneka hanya untuk kepentingan sendiri ingatlah dan kembalilah kepangkal jalan, jangan jual maruah bangsa kita, bak kata kalau nak melacur sekali biarlah untung semua untuk sendiri. Hentikan jadi PENGKHIANAT dan akhir sekali dalam kemarahan ini aku menyeru kepada semua yang mempunyai pertalian dan perwarisan SELENDANG MERAH sila hubungi aku melalui blog ini.
Teruskan perjuangan.
Patah sayap aku terbang jua.

No comments:

Post a Comment